 
                                
            Балалардың өмірі мен тәрбиесін ұйымдастырудың 2019 жылындағы ортанғы «Жұлдыз» тобының жазғы сауықтыру циклограммасы шілде айы
| Апта күндері | Дүйсенбі: 08.07.2019 | Сейсенбі: 09.07.2019 | Сәрсенбі: 10.07.2019 | Бейсенбі: 11.07.2019 | Жұма: | 
| Білім беру салалары | 
 | 
 «Коммуникация» | 
 «Таным» 
 
 | 
 «Әлеумет» | 
 «Шығармашылық» | 
| «Сәлеметсіңдер ме, балалар!» Таңғы жиын Таңғы жаттығу Үстел – үсті ойыны Еңбек Гигиеналық машықтарды қалыптастыру. 
 Таңғы ас | 
 
 | Балалармен амандасу. Демалысты қалай өткізгендерін сұрау. Үстел-үсті ойыны: «Мозаика» Еңбек: гүлдердің ыдыстарын жуу. Таңғы жаттығу: Гиг. машықтар: қолдарын үлгіге қарап жууды үйрету. Таңғы ас: ас тағамдарын білуді үйрету. | Балалармен амандасу, көңіл-күйлерін сұрау Үстел – үсті ойыны: «Қонжықтар» Еңбек: ірі гүлдің жапырағын сүрту. Таңғы жаттығу: Гиг. машықтар: қолдарын үлгіге қарап жууды үйрету. Таңғы ас: ас тағамдарын білуді үйрету. | Балалармен амандасу «Кел, балалар, күлейік!» Үстел – үсті ойыны «Конструкторлар» Еңбек: ірі гүлдің жапырағын сүрту. Табиғат күнтізбесін толтыру. Таңғы жаттығу: Гиг. машықтар: сабынмен көпіршітіп жууды үйрету. Таңғы ас: тамақ ішу мәдениетін сақтау. | Балалармен амандасу. Үстел-үсті ойыны: «Лото» Еңбек: ірі гүлдердің жапырақтарын сүрту. Табиғат күнтізбесін толтыру. Таңғы жаттығу: Гиг. машықтар: ереже бойынша қол жуу, өз орамалына сүртіну. Таңғы ас: қағаз майлықты пайдалануды үйрету. | 
| «Ойнап отырып оқимыз» Кесте бойынша оқу іс- әрекеттері | 
 
 
 
 
 
 
 | Жәндіктер туралы әңгімелер,иллюстрацияларды қарастыру.Көркем әдебиетті оқу:В Бианки «Қалай құмырсқа үйге асығады»,а.пушкин «Патша Сұлтан туралы ертегі», «Арамен әңгімелесу» М.Бородицкая. К.Чуковский «Муха-цокотуха» | Серуенде жәндіктерді бақылау.Д/и «Гүл жина», «суретшінің қателігін тап» презентация «Жұлдызқұрттың көбелекке айналуы». «егер сіз көбелек болсаңыз» ойыны. | Сюжеттік рөлдік ойын «саябақта» | Сурет салу «шабындықтағы көбелектер» Көбелектер – бұл тірі гүлдер» суреттер көрмесі | 
| «Табиғат бірге шығамыз» Серуен Серуеннен оралу. Гигиеналық машықтарды қалыптастыру. Түскі ас | . | Бас киімдерін дұрыс киюге үйрету. Серуен Киімдерін жинап, іліп қоюды үйрету. Гиг. машықтар: қолдарын үлгіге қарап жууды үйрету. Түскі ас: ас тағамдарын білуді үйрету. | Аяқ киімдерінің бауын байлауды үйрету. Серуен Топ киімдері оң киюді үйрету. Гиг. машықтар: жеңін түріп қол жууды үйрету. Түскі ас: тамақтану мәдениетін сақтау. | Түймелерін түймелеуге үйрету. Серуен Айнаға қарап жағаларын, киімін жөндеуге үйрету. Гиг. машықтар: сабынмен көпіршітіп жууды үйрету. Түскі ас: түзу отырып тамақ ішуді үйрету. | Бас киімдерін дұрыс киюге үйрету. Серуен Киімдерін жинап, іліп қоюды үйрету. Гиг. машықтар: қолдарын үлгіге қарап жууды үйрету. Түскі ас: ас тағамдарын білуді үйрету. | 
| «Тәтті ұйқы» | 
 | Әуенмен ұйықтау. | Ертегі: «Бөдененің құйрығы неге қысқа?» | Ертегі : «Адасқан құмырсқа» | Әуенмен ұйықтау. | 
| «Оянайық та , тұрайық» Гигиеналық шынықтыру шаралары. Гигиеналық машықтарды қалыптастыру. Бесін ас | 
 | Ұйқыдан ояту Гиг. машықтар: бет-қолдарын жуу. Бесін ас: тамақтану мәдениетіне үйрету. 
 | Ұйқыдан ояту Гиг. машықтар: бет-қолдарын жуу. Жеңін түріп қол жууды үйрету. Бесін ас: асты асықпай ішу. | Ұйқыдан ояту Гиг. машықтар: бет-қолдарын жуу. Сабынмен көпіршітіп жууды үйрету. Бесін ас: ас құралдарын дұрыс қолдануға үйрету. 
 | Ұйқыдан ояту Гиг. машықтар: бет-қолдарын жуу. Бесін ас: тамақтану мәдениетіне үйрету. | 
| «Алақай, ойын!» Оқу іс-әрекеттер, желілі - рөлдік, жеке жұмыс, серуен. 
 | 
 | Жеке жұмыс: «Не қайда орналасқан?» Қ/о: «Біз көңілді балақаймыз» | Желілі- рөлді ойын: «Балабақша» Жеке жұмыс: «Дұрыс, бұрыс» Қ/о: «Түлкі мен қаздар» | Жеке жұмыс: «Заттарды ата» Қ/о: «Кім жылдам?» | Жеке жұмыс: «Кім көп біледі:» Кешкі серуен. Қ/о: «Кім жылдам?» | 
| «Қош бол, балабақша!» (ата-аналармен қарым-қатынас) | 
 | Мен бүгін балалармен ойнадым | Үйге баруға бола ма? -Сау болыңыз! | Маған балабақша ұнайды. –Апай сау болыңыз! | Үйге баруға бола ма? -Сау болыңыз |