 
                                
            ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға 15.04-19.04.2019жыл
«Жұлдыз» сәби тобы, «Алтын дән»б\б
Өтпелі тақырып: «Біз еңбекқор баламыз»
| Күн тәртібі | Уақыты | Дүйсенбі | Сейсенбі | Сәрсенбі | Бейсенбі | Жұма | 
 | ||||||
| 
 | 
 | ||||||||||||
| Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесіу Ойындар. (үстел үсті, саусақ және т.б) Таңертеңгі гимнастика (5 мин). 
 | 7.45-8.30 
 
 
 
 
 
 
 | Тәрбиешінің балалармен қарым қатынасы: отбасы дәстүрлер туралы жеке әңгімелесу, қарым қатынас және көтеріңкі көңіл күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату | 
 | ||||||||||
| Жыл мезгілі туралы әңгімелесу. Мақсаты: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. 
 | Дидактикалық ойын. "Атын атап бер" Мақсаты: түсті қабылдауды және қолдың ұсақ моторикасын дамыту. | Дидактикалық ойын "Ғажайып қапшық" Мақсаты: баланың сөздік қорын ойыншықтардың атауларын білдіретін сөздермен байыту. | Ойыншықтар туралы әңгімелесу. Ойыншық суретін құрастыру Мақсаты: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. | Әңгімелесу "Менің ойыншығым" Мақсаты: Баланың сөздік қорын молайту. | 
 | ||||||||
| Жаттығулар кешені | 
 | ||||||||||||
| Таңғы ас | 9.00 9.30 | Ойын жаттығу (мысалы: Слдырлайды мөлдір су, Мөлдір суға қолыңды жу. Жуынсаң сен әрдайым, Таза бетің маңдайың) 
 | 
 | ||||||||||
| Ойындар ,ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ)дайындық | 9.30 | Балаларды оқу қызметіне дайындау үшін ойындар және бірқалыпты қимылды ойындар ұйымдастыру | 
 | ||||||||||
| Балалармен ұйымдастырылатын оқу қызметіне қажетті дамытушы орталықтардың (белсенділік орталықтары) материалдарын, көрнекіліктерін, дидактикалық ойын материалдарын дайындау | 
 | ||||||||||||
| Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі | 9.30 9.45 
 
 9.55-10.10 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 10.20-10.35 | Сурет салу Тақырыбы: Әдемі көбелектер. Түстерді ажыратуды жетілдіру. Қоңыз бен көбелектердін суретін салу. Сабақтың барысы: 1.шаттық шеңбер 2.суретпен жұмыс 3.сұрақ жауап 4.дид.ойын 
 Сөйлеуді дамыту. Тақырыбы: Тасбақа. Тасбақамен таныстыру, оның сыртқы ерекшеліктері мен бөліктерін атауға, сөздік қорды байланыстыруға үйрету. Сабақтың барысы: 1.шаттық шеңбер 2.суретпен жұмыс 3.сұрақ жауап 4.дид.ойын 
 Үйірме | ҚМҰҚ Тақырыбы:Заттарды кеңістікке орналастыру. Беттестіру және тұстастыру арқылы тең емес заттар топтарын салыстыруды жетілдіру, дөңгелек заттарды, бұрыштары бар заттарды ажыратуды жетілдіру . Сабақтың барысы: 1.шаттық шеңбер 2.суретпен жұмыс 3.сұрақ жауап 4.дид.ойын 
 Құрастыру. Тақырыбы:Ұшақ жасау. Қағаздың бұрыштарын ортасына бірдей бүктей білуін дамыту. Сабақтың барысы: 1.шаттық шеңбер 2.суретпен жұмыс 3.сұрақ жауап 4.дид.ойын 
 Денешынықтыру. Тақырыбы: Арқан бойымен секіру. Нық қадаммен артқа және алға жүру. Қос аяқпен аяқтарды алшақ қойып секіру. 
 | Көркем әдебиет. Тақырыбы: Қарлығаш пен дәуіт. Тақырыпқа сәйкес шығарма оқып беріп, оның кейіпкерлеріне жанашырлық танытуды уйрету. Сабақтың барысы: 1.шаттық шеңбер 2.суретпен жұмыс 3.сұрақ жауап 4.дид.ойын 
 Ән сабағы Мжд (топта) | Жаратылыстану. Тақырыбы: Бақшадағы жәндіктер. Жәндіктер олардың сипаттық белгілері туралы білімдерін кеңейту, көбелек пен қоңыздың айырмашылығын таба білуге уйрету. Сабақтың барысы: 1.шаттық шеңбер 2.суретпен жұмыс 3.сұрақ жауап 4.дид.ойын 
 Экология негіздері. Тақырыбы:Табиғаттағы біздің достарымыз. Табиғат бұрышын мекендеушілерді бақылау, оларға қамқорлық жасау. Сабақтың барысы: 1.шаттық шеңбер 2.суретпен жұмыс 3.сұрақ жауап 4.дид.ойын 
 Денешынықтыру. Арқанға өрмелеу. Шеңбердегі өз орнын тауып сапқа қайта тұру және баяу қарқында жүгіру.Гимнастикалық қабырға бойымен жоғары өрмелеу және түсу. 
 | Орыс тілі. Мжд 
 Ән сабағы Мжд (залда) 
 Денешынықтыру. Шығыршыққа лақтыру. Шеңбер бойымен 50-60 секунтта баяу және жылдам жүгіру. Қос аяқтап секіру. | 
 | ||||||
| Серуен: 
 | 11.00-11.30 | Құстардыбақылау Мақсаты: • Құстардыбақылаудыәріқарайжалғастыру • Торғай мен көгершіндісалыстыру Бақылаубарысы: Серуенгешығардыңалдындатәрбиеші, балаларғакөгершіндердіңқоректендіретіннаналыпшығукеректігінайтады. Далағашыққансоң, құстардыңқаншаекенінбақылапқараукерек. Көгершіндердіңқоректенуңнбақылау. Балалардыңназарынкөгершіндердіңқоректікөретінкөздері,онышұқыпжейтінтұмсықтарын, жүретінаяқтары,ұшуғакөмектесетінқұйрығыменқанаттары бар екендігінеаударту. Көгершіндердіңтүстеріжәнеүлкендіктеріәртүрліболыпкеледі. Еңбекәрекеті: Тәрбиешіменбіргеқұстарғаберетінқоректідаярлау. Мақсаты: • Құстардыкүтудеқолғабыстигізу • Үлкендердіңкөмегіменқұстардықоректендіругедағдыландыру Қимылқозғалысойындары: «Бір,екі,үшжүгір!» Мақсаты: • Белгібойыншаәрекететугеүйрету • Жүгірудіңшапшаңдығынарттыру «меніқуыпжет» | 
 | 
 | Сурет салу Түстер әлемі Қызыл, сары, жасыл, көк, қара, ақ түстерді ажыратуды жетілдіру, жолаққа оюдың қос элементін салуды үйрету 
 
 Мүсіндеу Тостаған Қазақтың қолөнер туындысы ағаш тостағанның мүсінін жасауға үйрету | ||||||||
| Түскі ас | 11.50-12.30 | Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі | 
 | ||||||||||
| «Тәтті ұйқы» | 12.30-15.00 | Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату | 
 | ||||||||||
| Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары | 15.00-15.30 | Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру. Білімді кеңейту және мәдени гигиеналық дағдыларды орындау. Ойын жаттығу (мысалы: Слдырлайды мөлдір су, Мөлдір суға қолыңды жу. Жуынсаң сен әрдайым, Таза бетің маңдайың) 
 | 
 | ||||||||||
| Бесін ас | 15.30-16.00 | Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс | 
 | ||||||||||
| Ойындар,дербес әрекет 
 
 
 
 
 
 
 | 
 
 
 
 
 16.00-16.20 
 
 | Дидактикалық ойын "Ғажайып қапшық" Мақсаты: баланың сөздік қорын ойыншықтардың атауларын білдіретін сөздермен байыту | Әңгіме құрастыру "Менің керуетім" Мақсаты: Баланың сөздік қорын молайту. | Жыл мезгілі туралы әңгімелесу. сурет құрастыру Мақсаты: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету | Жыл мезгілі туралы әңгімелесу. Мақсаты: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. | Дидактикалық ойын. "Атын атап бер" Мақсаты: түсті қабылдауды және қолдың ұсақ моторикасын дамыту. | 
 | ||||||
| Серуен | 16.40-18.00 | Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: Біздің балабақшамыз», «Біздің топ» 
 | 
 | ||||||||||
| Балалардың үйге қайтуы | 18.00 | Үйде баланың өзі киініп, өзі шешінуін қадағалап, талап етіп отыруды түсіндіру. | Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелеу. Бала тәрбиесіне көңіл бөлуді ескерту. | Баланың денсаулығы мен тамағы жөнінде әңгімелесу. | Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелесу. Әдептілік сөздерді үйретуін ескерту. | Демалыс күндері күн тәртібін сақтауын ата-аналардан талап ету. | 
 | ||||||
Тексерген әдіскер: Досымова Г.К Дайындаған тәрбиеші: Тулепбергенова Г.С.