 
                                
            ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға(18.02-22.02.ақпан 2019ж.)
Алтын дән б/б «Ботақан» орта тобы
Өтпелі тақырып:Бізді қоршаған әлем
| Күн тәртібі | Уа қы ты | Дүйсенбі 18.02.2019 1Көркем әдеб 2 Ән сабағы | Сейсенбі 19.02.2019 1ҚМҰҚ 2Денешынықтыру 3 жапсыру | Сәрсенбі 20.02.2019 1Тіл дамыту 2Сурет салу 3құрастыру 
 
 | Бейсенбі 21.02.2019 1Денешынықтыру 2 Экология | Жұма 22.02.2019 1Денешынық тыру 2Орыс тілі | ||||
| 
 | ||||||||||
| Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. ) Таңертеңгі гимнастика(10м) | 7.45-8.30 
 
 
 
 
 
 
 | Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: | ||||||||
| №10 қайсысы қайда тіршілік етеді? | №11 табиғат құбылыстарын ажырату | №12 нан дастарханға қайдан келеді? | №13 бұл қай құс? | №15 жалпы атауын ата. | ||||||
| Жаттығулар кешені | ||||||||||
| Таңғы ас | 9.00 9.30 | Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу . Астан кейін қолдарын үлгіге қарап жууға үйрету. | ||||||||
| Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі | 9.30 9.55 
 
 
 
 10-05 10-30 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 10-40 11-05 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 | Көркем әдебиет «Жаңа үйді кім тұрғызды» Таныс шығармаларда бағдар жасай білуді, оларды суреттерден танып, мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру біліктерін бекіту. Электроникаға қатысты жұмбақтар жасыру. 1 шаттық шеңбері№30 2.ұйымдаст.кез 3.кіріспе әңгіме 4.сұрақ жауап 5 полев.ком 6 жұмбақ 7сергіту№48 8 тақпақ айту 9 ойын не қажет? 9 ұжымдық жұмыс 10 қортынды 11бағалау 
 Ән сабағы 
 
 
 
 
 | Математика Куб Заттарды ұзындығы бойынша салыстыруға жаттықтыру. Геометриялық пішіндердің кеңістікте орналасуын анықтауға үйрету. Кубты шаршымен салыстыра отырып, таныстыру. 
 1шаттық.шеңбері №30 2тосын сый 3 ұйымдаст.кез. 4полев.ком 5сұрақ жауап. 6 тапсырма 7сергіту.сәті 8тапсырма орын. 9 ойын№1 10қортынды 11бағалау. 
 Денешынық. Кедергілер» 1. Орташа қарқынмен жүру және жүгіру. Еденге салған тақтай бойымен қос аяқпен секіру. Бастапқы қалыпта тұрып, түрлі бағытта қойылған доптарды лақтыру 1таңғы сәлем 2 жал.дам.жат 3 шеңбер бойымен жүру,жүгіру 4 орындық бойымен жүру 5 ж.д.ж 6 қимылды ойын 7қортынды 8бағалау 
 Аппликация «Шайнек» Қағаз бетінде бейнелерді құрастыру, одан кейін оларды желімдеу дағдыларды қалыптастыру. Желімді қолдану мен қайшыны ұстау қауіпсіздігін сақтау біліктерін дамыту. 1 жұмбақ жасыру 2 ұйымдас.кез 3 жаңа сабақ 4полев. Ком 5сергіту 6 тапсырманы орындау 7жеке жұм 8 ойын 9 қорыту 10 бағалау | Тіл дамыту Ғажайып әлем Балалардың шығармашылық ойлау қабілеттерін дамыту, кейіпкерлердің мінез құлықтарының жағымды, жағымсыз жақтарын айыра білуге үйрету, адамгершілікке, қайырымдылыққа тәрбиелеу 
 1Шаттық шеңбері:№30 2ұйымдаст. кезеңі 3ғажайып сәт 4полев.ком 5 негізгі бөлім 6сұрақ жауап 7сергіту сәті 8тапсырма 9 сұрақ жауап 10қортынды 11 бағалау 
 Сурет салу «Шаңсорғыш» Балалардың сурет салу үшін түстердің жылы реңктерін таңдауға қажеттіліктерін қалыптастыру. Элементтер бірізділігін олардың арасындағы арақашықтықтарды сақтауға үйрету . 1Ұйымдаст.кез 2өткенді қайталау 3 ғажайып сәт 4 жұмбақ 5 полев ком 6 жаңа сабақ 7сергіту сәті 8 тапсырма 9 жеке жұмыс 10қортынды 11бағалау 
 
 Құрастыру Теледидар» Шығармашылық қиялдауды дамыту. Көрнекілікке сүйене отырып электроника заттарын жасау. Ұйымшылдыққа тәрбиелеу. 
 1.әңгімелесу суретпен жұмыс 2ұйымдастыру кезеңі 3жаңа сабақ 4 поленг.ком 5 тапсырма 6 сергіту сәті 7 жеке жұмыс 8 рефлекс .түзету 9 қортынды 10бағалау 
 
 
 
 
 | Дене шынықтыру Қарқынды өзгерте отырып жүру және жүгіру. Бастапқы қалыпта тұрып, түрлі бағытта қойылған доптарды лақтыру. Сапқа тұру барысында бағдар бойынша теңелу; оңға, солға айналу, бұрылыстар жасау. 
 1таңғы сәлем 2 сапқа тұру 3 жалпы. Д.ж 4 ойын 5баяу қарқында жүру және жүгіру 6тепе-теңдік жат 7 негізгі.қимыл.ж 8 қимылды ойын 9қортынды 10бағалау 
 Экология «Үй жануарлары» Адамның табиғатқа деген қамқорлық қатынасының маңызы туралы білімдерін қалыптастыру.. 
 1.ұйымдаст.кезеңі 2.сұрақ жауап 3.жаңа сабақ 4.жұмбақ жасыру 5сергіту сәті 6 ойын: дұрысын тап 7 қортынды 8 бағалау | Денешынықтыру Кедергілерден аттап жүру және жүгіру. Сапқа тұру барысында бағдар бойынша теңелу; оңға, солға айналу, бұрылыстар жасау. Қол мен аяқтың қимылдарын үйлестіріп, қырындап адымдау. 
 
 1таңғы жиын 2 сапқа тұру 3 сап бойымен жүру 4 бір қатарға тұру 5ж.д.ж 6тақтаймен жүру ж/е жүгіру 7қимылды ойын 8 тыныс алу.ж 9 қортынды 10бағалау 
 Орыс тілі | ||||
| Серуенге дайындық | 11.40-12.10 | Киіну: серуенге шығу. | ||||||||
| Серуен: | 
 | Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. | ||||||||
| №13 күн көзін бақылау | №14 ауа райын бақылау | №15 саябаққа саяхат | №16 қыстың негізгі белгілерін бақылау | №19 қардың қасиетін бақылау | ||||||
| Серуеннен оралу | 12-10 | Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті . | ||||||||
| Түскі ас | 12.30 | Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу . Астан кейін қолдарын үлгіге қарап жууға үйрету. | ||||||||
| Ұйқы | 13-00 15.00 | Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. | ||||||||
| Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру. | ||||||||||
| Бесін ас | 15.30-16.00 | Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу . Астан кейін қолдарын үлгіге қарап жууға үйрету. | ||||||||
| Ойындар, дербес әрекет Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс | 
 
 
 
 16.00-16.20 | №3 жыл мезгілдері | №7 не қайда өседі? | Үйірме жұмысы Өз беттерінше ойын | Үйірме жұмысы | №13 бақалар 
 | ||||
| Серуенге дайындық Серуенге шығу | 17.00 
 17.10 | Киіну: серуенге шығу. 
 Серуенге қызығушылығын ояту.Балалармен тақырыпқа байланысты қосымша әңгіме жүргізу: Қалай ойлайсыңдар, ойын алаңымыз неден жасалынған? (ағаштан, темірден...) 
 | ||||||||
| Балалардың үйге қайтуы | 18.00 | Ата-аналармен қарым-өатынас | Психолог берген сауалнамалар толтыру. | Ата-аналармен сөйлесу: «Балаңыздың жиһазы». | Психологтың кеңесі. | Ата-анамен сөйлесу: «Балабақша және бала». | ||||
Дайындаған тәрбиеші: Хасенова Р.Т