 
                                
            
ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға 18.02-22.02.2019ж
«Жұлдыз» сәби тобы, «Алтын дән»б\б
Өтпелі тақырып: «Бізді қоршаған әлем»
| Күн тәртібі | Уақы ты | Дүйсенбі | Сейсенбі | Сәрсенбі | Бейсенбі | Жұма | |||
| 
 | |||||||||
| Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесіу Ойындар. (үстел үсті, саусақ және т.б) Таңертеңгі гимнастика (5 мин). | 7.45-8.30 
 
 
 
 
 
 
 | Тәрбиешінің балалармен қарым қатынасы: отбасы дәстүрлер туралы жеке әңгімелесу, қарым қатынас және көтеріңкі көңіл күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату | |||||||
| Үстел үсті театры "Менің ойыншықтарым" | Қуыршақ театры "Менің қуыршағым" ертегі | Ойын-жаттығу Альбомдар, сюжетті картиналар қарастыру | Суретті кітапшаларды бояу, пазлдар, мозайка және т.б | Сюжеттік ойыншықтармен ойындар, үстел үсті театры және т.б | |||||
| Жаттығулар кешені | |||||||||
| Таңғы ас | 9.00 9.30 | Ойын жаттығу (мысалы: Слдырлайды мөлдір су, Мөлдір суға қолыңды жу. Жуынсаң сен әрдайым, Таза бетің маңдайың) 
 | |||||||
| Ойындар ,ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ)дайындық | 9.30 | Балаларды оқу қызметіне дайындау үшін ойындар және бірқалыпты қимылды ойындар ұйымдастыру | |||||||
| «Менің ойыншығым» әңгімелесу. Мақсаты: Сүйікті ойыншықтары туралы айтып беру. | «Бөліктерді құрастыру» ойыны Мақсаты: қиынды суреттерден ойыншықтар бейнесін құрастыру. | «Сәйкестендіріп жина» ойыны Мақсаты: доптарды түстеріне сәйкес қораптаға жинау. | «Пирамида жинау» ойыны Мақсаты: көлеміне қарай жинауға үйрету. | Ойын: «Дыбысынан таны» Мақсаты: есту қабілеттерін дамыту. | |||||
| Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі | 9.30 9.35 
 
 09.55-10.10 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 10.20-10.35 | Сурет салу Шам. Құмға тұрмыстық электрлі заттардың суретін салуды үйрету Сабақтың барысы: 1.шаттық шеңбер 2.суретпен жұмыс 3.сұрақ жауап 4.дид.ойын 
 Сөйлеуді дамыту Үтік. Электр құралдарымен таныстыру, ол заттарды жалпы және ерекше белгілері бойынша топтастыруға, сөйлеу қарқынын өзгертіп баяу сөйлеуді үйрету. Сабақтың барысы: 1.шаттық шеңбер 2.суретпен жұмыс 3.сұрақ жауап 4.дид.ойын 
 Үйірме 
 
 
 | ҚМҰҚ Беттестіру және тұстастыру. Бір топтағы заттарды екінші топтағы заттармен беттестіру және тұстастыру арқылы салыстыруды жетілдіру Сабақтың барысы: 1.шаттық шеңбер 2.суретпен жұмыс 3.сұрақ жауап 4.дид.ойын 
 Құрастыру Құрлыс бөліктерін ажырату. Құрылыс метериаладарының негізгі бөліктері мен бөліктердің бөлшектерін, түсі мен шамасы бойынша ажыратуға үйрету. Сабақтың барысы: 1.шаттық шеңбер 2.суретпен жұмыс 3.сұрақ жауап 4.дид.ойын 
 Түрлі бағытта жүгіру. 1 Нық қадаммен алға жүру және түрлі бағытта жүгіру. Бір аяқтан бір аяққа секіру. Көлденең нысанаға лақтыру. 
 | Көркем әдебиет Компютер. Тақырыпқа сәйкес шығармадағы оқиғаны эмоционалды қабылдауға және кейіпкерлерге жанашырлық танытуға үйрету. Сабақтың барысы: 1.шаттық шеңбер 2.суретпен жұмыс 3.сұрақ жауап 4.дид.ойын 
 Ән сабағы Мжд | Жаратылыстану Су-тіршілік көзі. Өлі табиғат құбылысы су туралы түсініктерін кеңейту: түсі, мөлдірлігі, төгіледі және т.б., адамдарға, өсімдіктерге, жануарларға судың қажеттілігі туралы түсінік беру. Сабақтың барысы: 1.шаттық шеңбер 2.суретпен жұмыс 3.сұрақ жауап 4.дид.ойын 
 Экология негіздері Өлі табиғат. Өлі табиғат нысандары: күн, ауа, су, топырақ, тас және т.б. туралы түсініктерін, қоршаған ортаның нысандарына жағымды қарым-қатынасты қалыптастыру Сабақтың барысы: 1.шаттық шеңбер 2.суретпен жұмыс 3.сұрақ жауап 4.дид.ойын 
 Құрсаудан еңбектеп өту. 2. Нық қадаммен алға жүру және түрлі бағытта жүгіру. Көлденең нысанаға лақтыру. Еденде тігінен тұрған құрсаудан еңбектеп өту. | Орыс тілі Мжд 
 Ән сабағы Мжд 
 Допты алысқа лақтыру. 3. Нық қадаммен алға жүру және түрлі бағытта жүгіру. Еденде тігінен тұрған құрсаудан еңбектеп өту. Алысқа лақтыру. | |||
| Серуен: | 11.00-11.30 | Аспандыбақылау. Мақсаты: • Табиғаттыңбасқақұбылыстарыментаныстырудыжалғастыру. • Аспанғақарап,ауарайынболжайалуғаүйрету. Бақылаубарысы: Балалар,қараңдаршыаспанқандай? (таза,ашық). Ендешеауарайыжылы,ашық. Ал егераспандықарабұлтбасса,ондақандайауарайыболады? (бұлтты) Ал егержелсоқса,бұлттар не істейді? (Желолардыайдапәкетеді) Екпініқаттысамалдан Тұрғандайесіпжелалдан Ағаштарқозғапбұтағын Иедібасынбұтақтың Еңбекәрекеті: Ауладағы,жолдағықардытазалау Мақсаты: Келісеотырып,еңбектенугеүйрету. Қимылқозғалысойыны: «Ұшақтықуыпжет» Мақсаты: Тәрбиешініңбелгісібойынша,артқақарамайшапшаңжүгіру | |||||||
| Түскі ас | 12.00-12.30 | Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі | |||||||
| «Тәтті ұйқы» | 1.00-15.00 | Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату | |||||||
| Бесін ас | 15.30-16.00 | Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс | |||||||
| Ойындар,дербес әрекет 
 
 
 
 
 
 
 | 
 
 
 
 
 16.00-16.20 
 
 | Ойыншықтар туралы әңгімелесу. Ойыншық суретін құрастыру Мақсаты: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. | Әңгімелесу "Менің ойыншығым" Мақсаты: Баланың сөздік қорын молайту. 
 | Дидактикалық ойын "Ғажайып қапшық" Мақсаты: баланың сөздік қорын ойыншықтардың атауларын білдіретін сөздермен байыту. | Жыл мезгілі туралы әңгімелесу. Мақсаты: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. | Дидактикалық ойын. "Атын атап бер" Мақсаты: түсті қабылдауды және қолдың ұсақ моторикасын дамыту. | |||
| Серуен | 16.30-17.00 | Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: Біздің балабақшамыз», «Біздің топ» 
 | |||||||
| Балалардың үйге қайтуы | 17.30-18.00 | Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелесу. Үйде баланың өзі киініп, өзі шешінуін қадағалап, талап етіп отыруды түсіндіру. | Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелеу. Бала тәрбиесіне көңіл бөлуді ескерту. | Баланың бүгінгі жетістігі, бала денсаулығы мен тамағы жөнінде әңгімелесу. | Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелесу. Әдептілік сөздерді үйретуін ескерту. | Демалыс күндері күн тәртібін сақтауын ата-аналардан талап ету. | |||
Дайындаған тәрбиеші: Тулепбергенова Г.С.