Күні: 18.01.2021
Білім саласы: Әлеумет
Оқу іс-әрекеті: Көркем әдебиет.
Тақырыбы: Құстар-біздің досымыз.
Мақсаты: Сурет бойынша құстар туралы шағын әңгіме құрастыру. Құстарға деген сүйіспеншіліктерін арттыру, оларға қамқорлық жасауға тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгімелеу, көрсету.
Көрнекіліктер: Құстардың суреттері,
Сөздік жұмыс: Құстардың аттары: торғай, сауысқан, қарға, көгершін.
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық қозғаушы |
Шаттық шенбер: Күннің көзі ашылып, Көкке шуақ шашылсын. Құтты қонақ келіпті, Төрімізге еніпті. Амандасу үлкенге, Тәрбиенің басы ғой. Ал кәнекей, бәріміз Сәлем дейік үлкенге,
Балалар, егер сендердің қолдарына құс ұшып келіп қоңса, не істер едіңдер? |
Сәлеметсіз бе, апай!
Балалар шеңберде тұрып, өз ойларын айтады. |
Ұйымдастырушы-ізденушілік |
-Балалар, кім біледі бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай? -дұрыс, бүгін біз құстар жайлы әңгімелесетін боламыз. Балаларды теледидар арқылы құстардың түрлерімен таныстырады. Балаларға үй құстары және дала құстары жайлы айтып түсіндіреді. тапсырма: құстардың суреттері берілген. Үй құстарын үйдің суретінің қасына жапсырады, ал дала құстарының суреттерін ағаштар мен көлдің маңына жапсыру.
Қонырау соғу арқылы балаларды жинайды.
Балалар, қазір біз «Шұбар тауық» ертегісін тамашалайық. |
Құстар.
Балалар суреттерді көреді, тыңдайды. құстарды қайталайды.
Құстарды үй және дала құстары деп екі топқа бөледі.
Балалар фишкаларо арқылы орталықтарға бөлінеді.
Құстың суретін құрастырады.. |
Қорытындылау |
Балалар, бүгін біз нелер туралы әңгімелестік? Олар қандай топтарға бөлінеді? |
Сұрақтарға жауап береді. |
Күтілетін нәтиже:
Білуі: құстардың түрлерін, олардың аттарын айта біледі.
Меңгеруі: құстардың бір-бірінен айырмашылығын ажырата білуге, құс туралы тақпақ үйренеді.
Күні: 18.01.2021.
Білім беру саласы:таным
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі:жаратылыстану
Тақырыбы:Ержурек мамандык иелері.
Мақсаты: Қазақстан аумағын мекендейтін жануарлар мен олардың төлдері туралы алған білімдерін кеңейту.
Көрнекі құралдар:суреттер
Тілдің үштұғырлығы:мамандық – профессия -profession
Іс-әрекет қызметі |
Тәрбиешісінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық-қозғаушылық |
Аспан түрді түндігін Жерге сәуле жайылды Неткен ашық күн бүгін, Қайырлы таң, қайырлы! |
Балалар шеңбер жасап тұрып, қайталайды. |
Ұйымдастыру-іздестіру |
Сондықтан бізге барлық мамандықтар қажет. Міне, біз қанша мамандық түрлерімен таныстық. «Кім жоқ?» ойыны. Балаларға мамандықтар суреті көрсетіледі. Көздерін жұмуды ұсынып, бір суретті жасыру. Сергіту сәті Қане балалар тұрайық |
Арсен: - дәрігер, мұғалім, шаштараз, аспазшы, тігінші т.б - Дәрігер адамдарды емдейді. - Тамақ пісіреді - Киім тігеді Балалар қандай мамандық жоқ екенін табады.
Жаттығулар жасайды |
|
Балалар кәне тынығып алсақ «Кім тез?» ойынын ойнап жіберейік
Біз ойнаймыз, ойнаймыз Олай болса кім-кім болғысы келеді? |
Кезекпен ортаға шығып дәрігер мен шаштараздың құралдарын тауып екі жаққа жинайды.
|
Рефлексивті-түзетушілік |
|
|
Күтілетін нәтиже:
Білу: Балалар мамандық түрлерін білуі, қажетті құралдарын атай білуді
Түсінуге тиіс:Үлкендердің, мамандық иелерінің еңбегін бағалауды
Істей білу керек: Суретке қарап әңгіме құрауды